Piatto da servitore in ardesia naturale

Natural Slate Serving Plate
Slate Plates Table sets anu dui vantaghji distinti cumparatu cù i setti cunvinziunali:
Prima, sò assai robusti contr'à i scratch è in segundu, hè faciule per liberà da tutti i lochi.
I platti di slate ùn solu impressionanu cù u so grande è attraente design, ma ancu per a so diversità funziunale. Puderanu esse aduprati cum'è setters di tavulinu per i paràmetri di tavulinu, cum'è platti di serve per i piatti nobili, cum'è pasticchi o cum'è cutteri di fiori è assai di più.
Sia cum'è una tovaglietta decorativa nantu à quale pudete mostrà i vostri belli posti o per urdinà i piatti direttamente, cù un tovaglietta in ardesia puderà impressionà tutti.
Ancu da u puntu di vista ambientale, i tavulini di slate sò una scelta assai bona, slate hè una petra naturali chì ùn deve micca esse pruduciutu cum'è l'altri materiali.
Tutte queste qualità facenu un set di slate placemat micca solu un veru look-catcher, ma pò ancu puntuà in argumenti ecologichi è pratichi.
Belli tavulini in forma di manu di ardesia naturale mostranu un bordu di fiocchi unichi, chì furnisce una basa di terra per furmagli, salumi o aperitivi. Scrivite direttamente nantu à i tavulini di furmagliu d'ardesia cù gessa per etichettate e selezzione presentate; basta à pulisce cù un pannu umitu. U supportu in feltru prutege i tavulini.
Tavola di Serviziu in Ardesia in Stile Rusticu - 100% Fattu à Mano da Ardesia di Pietra Naturale, una bella superficia naturale farà a vostra tavola da pranzu cusì unica. Ottima manera di serve furmagliu, dessert è antipasti. Perfetta per divertimentu, serve, decorazione è più.
Fattu da Ardesia Naturale di Alta Qualità. Ogni tavola d'ardesia hè unica cù bordi sgranati. Rivestitu in oliu minerale per esaltà a bellezza naturale!
A causa di u materiale di slate naturali, hè fragile è l'uggetti affilati (cuttelli, forchetti, etc.) ponu scratch a so superficia. NON sicuri per microonde, lavastoviglie, fornu è stufa. Lavà solu a manu.


Tempu di posta: Jul-05-2021