U benefiziu di u Slate Cheese Board

The benefit of the Slate Cheese Board
U benefiziu di u Slate Cheese Board:
Nizza cuntrastu: U culore scuru di a tavola di ardesia dà un cuntrastu veramente bellu à u furmagliu di culore chjaru è i crackers.
Moltu più attraente chè paragunatu à u tagliu di legnu o di u tavulinu di marmura chì anu un culore chjaru simile.
Cù una tavula di slate, pudete facilmente aduprà una gessa bianca per scrive missaghji, nome di l'alimentu è doodle artwork.
Facile da pulisce è pesu ligeru
Hè faciule di pulizziari è più liggeru chì i tavulini di furmagliu di legnu o di marmura in casu chì pensate di furmagliu à una festa.
Pudete ancu mette a tavola di furmagliu finita in a frigorifera perchè ùn occupa micca assai spaziu cumparatu cù a tavola di furmagliu di legnu o di marmura.

Cumu assemble una tavola di charcuterie:
Cumincià cù u bordu. I tavulini di furmagliu sò tipicamente assemblati nantu à una tavola di ardesia o di legnu, chì pò esse quadrata, rettangulare o tonda. Ma s'ellu ùn avete micca digià unu, ùn sentite micca bisognu di esce è cumprà unu. Pudete ancu aduprà una piastra, una tagliera, o ancu una teglia. Ogni superficia plana hà da travaglià.
Selezziunà i furmagli. Pruvate di include una varietà di sapori è texturizati selezziunendu furmagli di diverse famiglie (vede sottu).
Aghjunghjite un pocu di salumi ... aka salumi. Prosciutto, salami, sopressata, chorizo, o mortadella sò tutti boni opzioni.
Aghjunghjite un pocu di savore. Pensate à l'alivi, sottaceti, pepite arrusti, carciofi, tapenades, amanduli, anacardi o mustarde piccante.
Aghjunghjite un pocu di dolce. Pensate à frutti di stagione è secchi, noci canditi, conserve, meli, chutney, o ancu cioccolatu.
Offre una varietà di pani. Baguette a fette, bastoncini di pane è una varietà di crackers in diverse forme, dimensioni è sapori.
Finisci cù qualchi guarnizioni. Questa hè una bella manera di dà a vostra tavola di furmagliu un toccu di staggione. Aduprate fiori comestibili, erbe fresche, o frutti supplementari per dà a vostra tavola l'aspettu è u sensu chì vulete.


Tempu di posta: Jul-05-2021